Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Краснокутський ліцей №2 пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами частково, через те, що приміщення конструктивно спроєктовано без врахування особливостей освітнього процесу для навчання таких дітей. Умови створення доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами перебуває на стадії впровадження.

У ліцеї створені такі сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами:

  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
  • виконано ремонт внутрішніх туалетів із дверними проходами розширених розмірів;
  • облаштовано пандус;
  • сходові клітки промарковано жовтим світловідбивальним кольором;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення.

Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.

З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим.

Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища.

Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.Під час впровадження проєктів із покращення матеріально-технічного стану ЗО враховується специфіка навчання осіб з особливими освітніми потребами.

Під час підвищення кваліфікації керівного та педагогічного складу одним із модулів навчання обирається "Надання психолого – педагогічних та корекційно – розвиткових послуг особам із особливими освітніми потребами"

У ліцеї здійснюється індивідуальний підхід, що передбачає застосування адаптацій і модифікацій, що відповідають потребам конкретного здобувача освіти з особливими освітніми потребами.

Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог.

Кiлькiсть переглядiв: 206

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.